Порядок повернення товару належної якості

Повернення товару / послуги: Наша компанія пропонує товари та послуги на вимогу. Тому повернення товару або відмова від послуги можливі в разі обґрунтованої підозри у неякісному виготовленні продукції або неякісне надання послуги. До таких особливостей, які можуть бути аргументом для неприйняття наших товарів і послуг є: невідповідність матеріалу зазначеному в заявці (узгодженні), невідповідність формату (розміру) більш ніж на 5%, невідповідність кольору (явна візуальна невідповідність і виміряна різниця ΔЕ>5), відсутність одного або декількох кольорів на відбитку, явно неякісний друк (полошення, муар, вищипування). Також причиною повернення може бути пошкодження товару на нашому виробництві / складі, яке не може бути виправлено без збитку товару. Також неможливість отримання товару в зазначені терміни з нашої вини (в межах нашого виробництва / складу / офісу).

1. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться згідно чинного законодавства України.

2. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Покупця.

3. При поверненні Покупцем товару неналежної якості, Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму, за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину, пов'язаних з доставкою товару Покупцеві.