Порядок повернення товару належної якості
Повернення товару / послуги: Наша компанія пропонує товари та послуги на вимогу. Тому повернення товару або відмова від послуги можливі в разі обґрунтованої підозри у неякісному виготовленні продукції або неякісне надання послуги. До таких особливостей, які можуть бути аргументом для неприйняття наших товарів і послуг є: невідповідність матеріалу зазначеному в заявці (узгодженні), невідповідність формату (розміру) більш ніж на 5%, невідповідність кольору (явна візуальна невідповідність і виміряна різниця ΔЕ>5), відсутність одного або декількох кольорів на відбитку, явно неякісний друк (полошення, муар, вищипування).
Готова поліграфічна продукція вважається якісною, якщо всі невідповідності (дефекти, недотираж) не перевищують допустимий відсоток у тиражі, а саме:
- у тиражі до 3 000 примірників – 2% від загального тиражу;
- у тиражі від 3 000 до 10 000 примірників – 3% від загального тиражу;
- у тиражі понад 10 000 екземплярів – 5% від загального тиражу.
У процесі друкування тиражу на відбитку можуть з'являтися малозначні дефекти, які не впливають використання продукції за призначенням і її довговічність. До них можна віднести "марашки", "подряпини", "плями", "бульбашки".
Допустимо наявність плям і «марашок» (елементів паперового пилу, надрукованих через офсетну гуму) розміром до 0,5 мм у кількості 2-х шт. на одній стороні виробу (одна листівка, візитівка, наліпка, 1 елемент стікерпаку) або на смузі каталогу і в тому випадку, якщо цей елемент не спотворює текстової інформації або не розташований на обличчі у фотографічних ділянках зображення або логотипах.
Допустимо наявність подряпин шириною 0,1 мм і довжиною до 7 мм на одній стороні виробу (листівка, візитівка, наліпка, 1 елемент стікерпаку) або на смузі каталогу і в тому випадку, якщо цей елемент не спотворює текстової інформації або не розташований на обличчях у фотографічних ділянках зображення чи логотипах.
Смоляні наліпки та стікерпаки мають особливості якості, що пов’язанні з фізичними властивостями еластичної смоли:
- Точність розтікання смоли та суміщення контурів прорізки та зображення наліпки вкладається в похибку +/- 1мм.
- Застигла смола має природню залишкову липкість. Якщо замовник вважає це суттєвим недоліком, то для нейтралізації він може самостійно скористатись легким мінеральним чи силіконовим маслом, протираючи поверхню наліпок змоченою ним безворсовою ганчіркою.
- При застиганні смоли на поверхні можуть залишатись пухирці розміром до 0,3мм та рисочки розміром до 2 мм, в кількості до 5-7 на 1 наліпку, — це нормально.
- Загальний відсоток наліпок з дефектами не повинен перевищувати 3-5% від загального накладу.
Наклейки на скло поставляються замовнику з інформацією про рекомендовані методи наклеювання.
Рішення про виконання поклейки самостійно, чи з долученням сторонніх спеціалістів, приймає замовник.
Виробник наклейок не відповідає за якість виконання робіт по розміщенню наклейок, та ніяк не компенсує можливі недоліки що виникли в разі неякісної поклейки (монтажі) виробу.
Також причиною повернення може бути критичне пошкодження товару на нашому виробництві / складі, яке не може бути виправлено без збитку товару. Також неможливість отримання товару в зазначені терміни з нашої вини (в межах нашого виробництва / складу / офісу).
1. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться згідно чинного законодавства України.
2. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Покупця.
3. При поверненні Покупцем товару неналежної якості, Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму, за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину, пов'язаних з доставкою товару Покупцеві.