Правила повернення товару

Порядок повернення товару належної якості

Повернення товару / послуги: Наша компанія пропонує товари та послуги на вимогу. Тому повернення товару або відмова від послуги можливі в разі обґрунтованої підозри у неякісному виготовленні продукції або неякісне надання послуги. До таких особливостей, які можуть бути аргументом для неприйняття наших товарів і послуг є: невідповідність матеріалу зазначеному в заявці (узгодженні), невідповідність формату (розміру) більш ніж на 5%, невідповідність кольору (явна візуальна невідповідність і виміряна різниця ΔЕ>5), відсутність одного або декількох кольорів на відбитку, явно неякісний друк (полошення, муар, вищипування).

Готова поліграфічна продукція вважається якісною, якщо всі невідповідності (дефекти, недотираж) не перевищують допустимий відсоток у тиражі, а саме:

  • у тиражі до 3 000 примірників – 2% від загального тиражу;
  • у тиражі від 3 000 до 10 000 примірників – 3% від загального тиражу;
  • у тиражі понад 10 000 екземплярів – 5% від загального тиражу.

У процесі друкування тиражу на відбитку можуть з'являтися малозначні дефекти, які не впливають використання продукції за призначенням і її довговічність. До них можна віднести "марашки", "подряпини", "плями", "бульбашки".
Допустимо наявність плям і «марашок» (елементів паперового пилу, надрукованих через офсетну гуму) розміром до 0,5 мм у кількості 2-х шт. на одній стороні виробу (одна листівка, візитівка, наліпка, елемент стікерпаку) або на смузі каталогу і в тому випадку, якщо цей елемент не спотворює текстової інформації або не розташований на обличчі у фотографічних ділянках зображення або логотипах.
Допустимо наявність подряпин шириною 0,1 мм і довжиною до 7 мм на одній стороні виробу (листівка, візитівка, наліпка, елемент стікерпаку) або на смузі каталогу і в тому випадку, якщо цей елемент не спотворює текстової інформації або не розташований на обличчях у фотографічних ділянках зображення чи логотипах.

Також причиною повернення може бути критичне пошкодження товару на нашому виробництві / складі, яке не може бути виправлено без збитку товару. Також неможливість отримання товару в зазначені терміни з нашої вини (в межах нашого виробництва / складу / офісу).

1. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться згідно чинного законодавства України.

2. Повернення товару в Інтернет-магазин проводиться за рахунок Покупця.

3. При поверненні Покупцем товару неналежної якості, Інтернет-магазин повертає йому сплачену за товар грошову суму, за вирахуванням компенсації витрат Інтернет-магазину, пов'язаних з доставкою товару Покупцеві.